reklama

Premiéra Celú noc - Party's production

Je tu pohoda, piatok, sobota, stále pijeme ten šampuss, a táto chvíľa patrí nám, až do rána táto noc patrí nám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

14.5.2016, najskôr obyčajná sobota. Prišiel večer a z obyčajnej bola neobyčajná a magická noc plná skvelej hudby, skvelých a nadaných ľudí a veľmi pozitívnej energie. Dostalo sa mi do rúk pozvanie na koncert organizovaný mojimi priateľmi alias Celú noc - Party's production, nováčikmi na trhu eventov tohto typu, kde premiérou bola "dosť dobrá párty"! Som veľmi rada, že prišla takáto príležitosť a že som sa práve tejto akcie zúčastnila. Mojou "parťáčkou" pri pozorovaní ľudí a nasávaní energií bola šikovná, okrem toho mladá a krásna, fotografka a moja skvelá priateľka Paulínka Špačková. Touto cestou Ti veľmi ďakujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Otis, Paulína Špačková, Jana Chabová, Majk Spirit, ĎAKUJEME!
Otis, Paulína Špačková, Jana Chabová, Majk Spirit, ĎAKUJEME! (zdroj: Mário Biháry)

Vyzerala ako profesionálny fotograf z nejakého filmu alebo časopisu, proste jedinečne, tak milo a sexy. Biele tričko, čierne legíny, džínsová košeľa a fotoaparát okolo krku a stále zachytávajúca tie momenty, skvelá kombinácia. Za niektorých ľudí ďakujem a ona je jedna z nich.

Akcia sa konala v Šamoríne v bedmintonovej hale, schody dnu boli fakt originálne, boli postavené z europlatiet a to industriálne okolie haly dosť pridávalo na originalite tohto eventu.
Šamorín, je to tak krásne mesto. Cítim sa tam ako doma. Okrem môjho súčasného bydliska, ktorým je Rovinka, je to jediné mesto, kde sa neustále niečo mení, renovuje, otvára, kde sa o ľudí starajú, kde sa ľudia poznajú, kde to žije a kde sa to vďaka Celú noc - Party's production naozaj prebúdza.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Pandemia Production
Pandemia Production (zdroj: Marco Plazinič)

Odporúčam luxusnú vinotéku Chateau D'Or, kde nájdete naozaj kvalitné vína a chutnú kávu, tiež originálnu reštauráciu Scottish Pub s naozaj vynikajúcou kuchyňou, Déjá vu salón krásy odkiaľ odchádzam stále krajšia a spokojnejšia a v nie poslednom rade, Victory street workout & fitness club, kde sa mne, a možno sa bude aj vám, cvičí najlepšie.

Primetime - toto určite všetci poznáte, hit roku 2015, v mojich očiach najlepšia práca Majka Spirita. Keď začala hrať táto pieseň, prišla najsilnejšia energia. Keď máte možnosť stáť na strane javiska a vidieť všetkých tých ľudí, je to sila. Je úplne jasné ako veľmi sa všetci chceme cítiť fajn.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Keď vidím túto fotku, hrajú mi v hlave presne dve spomínané piesne, Šampuss a Primetime! A vám?
Keď vidím túto fotku, hrajú mi v hlave presne dve spomínané piesne, Šampuss a Primetime! A vám? (zdroj: Paulína Špačková)

"Muzika pre tých, čo radi myslia a cítia
a idú hlbšie nechcú ostať na povrchu.
Nie vždy muzika pre telky a rádia, 
ideš do klubu mozog musí ostať vonku.

Vnútri oko búrky no vyjdeš von a všade vojna
zúri, my posielame pravdu o svete, bez cenzúry,
keby som chcel iba zarobiť použijem svoj MBA
ja chcem predriblovať moje rýmy až do rapovej NBA.
Primetime!

A je to viac jak len fajn flow, 
dám to najlepšie zo mňa, to vždy keď dávam 
live show pokým oni pijú do dna. 
Krv, pot, slzy potom raj snov, choď za vlastnou
vášňou, vlastnou komnatou jak Juteu učím sa u majstrov."

Ten úsmev :)
Ten úsmev :) (zdroj: Paulína Špačková)

"Je to dobré a to najlepšie len príde, som teraz tu a nechcem byť nikde inde, toto je môj domov, toto je môj svet."
Tieto slová sa so mnou nesú nejakú dobu, vlastne skoro celý posledný rok. Cítim to jednoducho tak, že som tam, kde mám byť. Ste vy tam, kde chcete byť a máte aj pocit, že ste tam, kde máte byť? Je to zvláštne, že sa zrazu ocitneme na miestach a s ľuďmi, s ktorými keď ste a môžete byť kdekoľvek, cítite a aj viete, že bez nich už proste nebudete.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
OTIS a vy :)
OTIS a vy :) (zdroj: Paulína Špačková)

Hosťami na tomto koncerte boli Otis alebo Otecko a náš spirituálny Majk Spirit. Počas ich vystúpenia sa o hudbu staral perfektný a nenahraditeľný DJ Grimaso. Pozvyšok večera nám hral DJ Billy Hollywood.

Pandemia Production
Pandemia Production (zdroj: Marco Plazinič)
Pandemia Production
Pandemia Production (zdroj: Marco Plazinič)

Áno áno, nechýbali ani krásne ženy, naše twerkoutové tanečníčky pod vedením nádhernej a profesionálnej lektorky Simonky Slotovej. Mala som tú česť zúčastniť sa na tréningoch v rámci prípravy na tento event v Šamoríne a taktiež som poctivá študentka twerkoutu v Bratislave a musím povedať, že nepoznám cieľavedomejšiu, pozitívnejšiu a odovzdanejšiu lektorku. Tým aká je si získala všetky žiačky a myslím, že to dotiahne veľmi ďaleko.

Pandemia Production
Pandemia Production (zdroj: Marco Plazinič)

Môžem povedať, že ten večer bol vesmírny. Len tak ďalej a takýchto nocí bude viac a viac! Znova som sa presvedčila o tom ako ľudia žijú hudbou, ako ich lieči, ako poznajú všetky slová piesní svojich obľúbených interpretov a ako si užívajú prítomnosť toho hudobníka, ktorý tam prišiel len kvôli nim, len kvôli nám. Ďakujeme chalani! Za organizáciu, skvelý koncert, silnú atmosféru a CELÚ NOC!

Ďakujeme sponzorom Chateau D'Or, Scottish pub a Victory street workout & fitness club. Tešíme sa na ďalšiu akciu, ktorú môžte očakávať už v polovici augusta 2016. Kto nám urobí "šou", to sa ešte nevie, ale určite to bude ďalšia skvelá párty. Prídite a neoľutujete, budete určite tam, kde máte byť!

Jana Chabová

Jana Chabová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľa premýšľam a aj sa zamýšľam, veľa rozprávam a spievam si, veľa sa smejem a veľa sa usmievam, veľa kreslím a maľujem, milujem ľudí, veľa si všímam a aj si tancujem, rada píšem a tvorím, aj toto som ja... tak prečo by som jedla len hrušky, jablká a slivky..., keď najviac milujem jahody?Podelím sa s vami :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu