reklama

Sloboda má veľa foriem, je to aj jeden deň

Určite to všetci poznáte, tie dni, ktoré máme vo zvyku nazývať dobré alebo zlé dni. Osobne si myslím, že zlý deň neexistuje. Verte tomu, že vy si robíte deň, tvoríte jeho obsah. To, čo do ňho dáte, je vaša slobodná voľba. Sloboda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sloboda má veľa foriem, a toto je jedna z nich. Berieme to všetko ako samozrejmosť.
Podľa mňa najchutnejšie ríbezľové víno - Čierny Medveď. A chutná večera „homemade by me – Gaia“. 

Rada si doprajem. Odporúčam vám dopriať si tiež. Nie cez víkend, nie vtedy a vtedy, keď bude čas, keď bude voľno, keď bude niečo iné, lepšie, ale teraz. Oddych nie je lenivosť, je to krásna príležitosť byť sám sebou. Tam kde som šťastná, tak tam som JA.
Rada si doprajem. Odporúčam vám dopriať si tiež. Nie cez víkend, nie vtedy a vtedy, keď bude čas, keď bude voľno, keď bude niečo iné, lepšie, ale teraz. Oddych nie je lenivosť, je to krásna príležitosť byť sám sebou. Tam kde som šťastná, tak tam som JA. (zdroj: Jana Chabová)


Snaha, čas a práca investované do tejto formy luxusu sú v tomto prípade druhoradé.
Neviem ako som sa k tomu dnes dopracovala, ale tak nejak to prišlo. Celé ráno bolo harmonické, zobudila som sa, vstala som!, dala som si teplú sprchu, obliekla som sa do jedného zo stovky možných „outfitov“, dala si zdravé a chutné raňajky, maznala sa so svojim psom, zbalila sa a šla svojím vyhriatym autom do práce. Ďakujem za tento luxus. Vonku pršal „snehoľad“ a vôbec mi to nevadilo. Nevadilo mi to asi aj vďaka tej pohode, ktorá tomu predchádzala a bola mi doprianá. Prišla som do práce a naozaj som si užila každý moment a príležitosť nechať za sebou pozitívny výsledok, možno aj malé úspechy, z ktorých časom bude možno jeden veľký, ďakujem za svoju prácu, že ju vôbec mám, ďakujem za tento luxus.
Po práci nasledoval nákup. Tu to dnes začalo. V jednej chvíli, keď som do košíka vkladala asi 15.vec a mala v hlave 5.recept. Ďakujem za tento luxus – už len možnosť, možnosť voľby, výberu, slobody. ĎAKUJEM!
Cestou domov som si púšťala svoje obľúbené piesne, pesničku za pesničkou, príjemná cesta to bola, nevadila mi ani tá zápcha. 
Pri príchode domov prišla radosť môjho psíka, ďakujem za tento luxus, za tento dar, tieto momenty, túto malú veľkú lásku. Nasledovali príjemné činnosti ako sú varenie, pranie a upratovanie - môjho domu, môjho hradu - ďakujem za tento luxus. Že môžem byť v teplom, čistom, voňavom a mojom vlastnom.
Neviem komu presne ďakujem, či Bohu, rodičom, samej sebe alebo všetkým. 
Ľahám si do teplej postele a prikrývam sa teplučkou „ovečkou“, ľahá si ku mne Dinuško a píšem tieto slová ako večernú modlitbu, aj ako vďaku za tento deň, za dni minulé, za dni budúce, ako vďaku za svoju rodinu, priateľov, lásku, s ktorými môžem žiť tento luxus...ŽIVOT! Ďakujem za každý deň, ktorý môžem slobodne žiť, či už je dokonalý alebo menej dokonalý hlavne je a je takýto. A naozaj nie je samozrejmosťou. Zajtrajšok je ďalšia nová príležitosť. Nepremárnite ju a vážte si ju! Tu a teraz.

Jana Chabová

Jana Chabová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľa premýšľam a aj sa zamýšľam, veľa rozprávam a spievam si, veľa sa smejem a veľa sa usmievam, veľa kreslím a maľujem, milujem ľudí, veľa si všímam a aj si tancujem, rada píšem a tvorím, aj toto som ja... tak prečo by som jedla len hrušky, jablká a slivky..., keď najviac milujem jahody?Podelím sa s vami :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu